.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر كل فناوری اطلاعات، ارتباطات استانداری مازندران:
اتصال 15 دستگاه اجرايي جديد مازندران به شبكه دولت
شمال نیوز: این شبكه عاملی مهم در تسهیل انجام وظایف دولت، استفاده بهینه و مؤثر از منابع دولتی، افزایش كارایی، كاهش هزینه و زمان انجام خدمات دولتی و عرضه بیشتر و بهتر خدمات دولتی است.

شمال نیوز: مدير كل فناوري اطلاعات، ارتباطات وامنيت استانداري گفت: امسال 15 دستگاه اجرايي جديد استان به شبكه دولت پيوست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، ابوذر قربانی تصریح كرد: از اتصال 15 دستگاه اجرايي ديگر به شبكه دولت استان خبر داد و گفت: سامانه هاي تبادل نامه هاي الكترونيكي، كنترل پروژه هاي عمراني وسامد ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت ) بر روی این بستر قرار گرفته و دولت کلیه دستگاه های اجرایی را موظف به اتصال به سامانه هاي مذکور نموده است .


قرباني تصريح كرد: اين شبكه عاملي مهم در تسهيل انجام وظايف دولت، استفاده بهينه و مؤثر از منابع دولتي ، افزايش كارايي، كاهش هزينه و زمان انجام خدمات دولتي و عرضه بيشتر و بهتر خدمات دولتي است.


وي گفت: توسعه سیستم جامع شبکه دولت در راستاي توسعه فعالیت هاي نوین ارتباطی و اطلاعاتی ‬کشور که یکی از اهداف سند چشم انداز بیست ساله نظام است ، در دستور کار اين دفتر قرار دارد .


مدير كل فناوري اطلاعات، ارتباطات وامنيت استانداري خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ارتباط 76 دستگاه اجرايي با اين شبكه برقرار است كه مكاتبات آنها از طريق نرم افزار مبادله نامه هاي الكترونيكي دولت انجام مي شود .


قرباني افزود: در برنامه هاي آتي ساير دستگاه هاي اجرايي استان نیز به این شبکه متصل خواهند شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سجاد 20 دي 1391
با سلام
از زحمات مهندس قربانی صمیمانه تشکر نموده و آرزوی توفیق بیشتر داریم
نا شناس 20 دي 1391
من هم از مهندس قربانی کمال تشکر را دارم . رضارحیمی ازشهرداری قائم شهر
نا شناس 20 دي 1391
علیکم السلام.به نظر حضرتعالی اینکار را آقای قربانی انجام داد؟آیا حقش نبود حداقل یک تشکر خشک و خالی از افراد زحمتکشی که اینکار را انجام دادند تشکر کند یا حداقل از ارگانها یا شرکتها و ادارات دست اندکار تشکر کند.ای ول بابا.کار رو دیگران انجام میدهند ،انوقت پوزشو دیگران میدهند.
شمال نیوز وجداناً این پیغام را بفرست.
فریدونی 20 دي 1391
خدا قوت.
نا شناس 20 دي 1391
نظارت پیگیری و پیاده سازی شبکه دولت در استانها با فناوری اطلاعات استانداری است و اتصال این 15 دستگاه جدید طی ماه های اخیر با زحمات مهندس قربانی و همکارانشون در فناوری اطلاعات استانداری صورت گرفت.
دستشون درد نکنه خدا قوت
نا شناس 21 دي 1391
انصافاً طی این مدت یکسالی که مهندس قربانی مدیریت فناوری اطلاعات را دارند تغییرات اساسی ایجاد شد نمونه آنها همین شبکه دولت است و همینطور ساماندهی پیشخوان دولت استان
برار ته خسته تن بلاره
نا شناس 24 دي 1391
مدیر پاچه خوار سایت شمال نیوز شما آبروی شمالیها رو بردید چرا فقط چیزهایی که برای شما منفعت داره رو فقط نمایش میدهید .یادتون باشه شرط اول خبرنگاری صداقت و مردانگی و امانت داری در گفتار و نوشتار است . شما از این آقا چه وعده ای گرفته اید؟میشه به ما هم بگویید.ممنون میشیم و شاید برای گذزان بهتر زندگی از شما چیزهایی یاد بگیریم و ما هم مثل شما بشیم ،پاچه خوار و چاپلوس و متملق و نان به نرخ روز خور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.